Sunday, September 21, 2008

DİYALOG MİZAHI

CEVAP VEREN PSİKOPAT SERAP BU HAFTAKİ DİYALOGUNDA BAKALIM NE CEVAPLAR DÖŞEMİŞ.
yer facebook,zaman sabaha karşı saat beş...
caner= ---çıkartamadım kimsin acaba?
cevap döşeyen psikopat serap:--- aslında ben de çıkartamadım ama sizi yeditepe üniv.de görmüş gibiyim.sadece listeme eklemek istedim.hoşçakalın:)
caner = ...benim kız arkadaşım plasik sanatlarda okuyo ondan belki...
cevap döşeyen psikopat serap=---ben de o bölümde okudum ama plastik sanatlarla İLGİLENMİYORUM. bu toplumda "sanatla uğraşıyorum"u, YANLIŞ ALGILAYIP sanatçıyım olarak değerlendirenler yüzünden yaratıcılık da dostluklar gibi önyargıya yenik düşebiliyor.ama şu sıralar sürrealizmin avangard sanatçısı salvador dali'nin eserlerinin sergilendiği sabancı müzesinde bundan birkaç ay evvel,dosdoğru söylemek konulu sergiyi gezince sanata bakış açım değişti. adnan menderes hükümeti devrildi.menderes idam edildi. o devri kaosa sürükleyen,hiç şüphesiz politikadaki üst kapalı üsluptu.ima ediciliğin şiddeti kabadayılığın dozuyla yakından ilintili olup,bir gazetecinin korkulurluğunu ve saygınlığını belirleyen en önemli husustur.korkulurluk evet...birbirinden korkan politikacılar işi darağacına götürdü.ve bu üstü kapalı dil,edebiyatta da kendini gösterdi.orhan veliyi bilirsin türk edebiyatında garip akımının öncülerindendir. "ima"nın yolaçtığı gerçeklikten kopuk garip söylemden dolayı dönemin akımına garip adı verildiği kanısındayım.bizden önce edebiyat yoktu dediğinden ötürü garip akımında devrimci bir hava da mevcut sanırım.peki caner.plastik sanatlar bölümündeki kız arkadaşın orhan veli kanık kadar karpuzdan fener yapıp üstüne sedefli hançerle gülcemal çizebiliyor mu bari...
caner: --ben bişiy demedim tamam.ama bi tavsiyede bulunayım bence git ve uyu.

MAFYA BABASI PARONAYAK PİRANA OSMAN
---- ulaaan üç günlük kuryeye güvenirsen böyle olur.6 saat geçti daha ortalıklarda yok.paraları alıp kaçmasın sakın?bittim ben.mafyalık hayatımın sonu demektir.televizyonu açayım da sinirlerim fena bozuldu belki iyi gelir.
---sayın seyirciler mor kod adlı ünlü kabadayı ve ona suikast girişiminde bulunan bir grup tefeci,emniyet güçlerinin leblebi harekatı adıyla andığı operasyonda yakalandı.
__ aman yarabbi!benden bahsediyor bunlar!bugün bi kilo leblebi yemiştim ve kabız olmuştum.tahmin edersiniz bi ara yüzüm morardı.mor kod adlı diyor evet.işte ben.
sekreter:beyefendi dosyalarınızı getirdim
---biraz kalır mısın yanımda ayşirin?ben deli miyim?
sekreter:estağfurullah pirana bey sadece biraz acayipsiniz.dün okudunuz mu gazeteleri...bir adam kardeşine para gönderecekmiş oğluyla,oğlu paraları alıp kayıplara karışmış. neler oluyor değil mi pirana bey?
kapı çalar.
kurye:paraları getirdim pirana osman abi tam 15 milyon dolar sahte mi değil mi diye kontrol edeyim isterseniz.
----şimdi mi aklına geldi dürzü?
kurye:orda da kontrol etseydim yine de şansımız yaver gitmeyebilirdi.ya paranın yarısı sahici yarısı sahteyse?orda hepsini saymaya zaman yetmezdi ki.
----bu kesin sahici paraları kendisi aldı,tabi ne zamandır kuşadasında yazlık yaptıracam diyordu.bana sahtelerini kakalayacak aklısıra.hmm....ben yer miyim.bu saçları değirmende ağartmadık.
= sayın seyirciler sondakika haberiyle yine ekranlarınızdayız.değirmen marka saç ağartıcı çıkmış.artık beyaz saç modaymış.ve ünlü dolandırıcı satılmış hakyemez, kuşadasındaki yazlığında siyah saçlarına bu değirmen marka saç ağartıcıdan uygulamış...

SIVIŞAN ADAM EYVAHDETTİN
doğalgaz çukuru heryer.yine böyle çukurlardan birinin önünden geçiyoruz.bizim minübüsün şoförü kolunu camdan sarkıtmış sigarasının izmaritini baş ve işaret parmağıyla şöyle ittirerek sokağa atıyor.tabi bizim şoförün sönmemiş sigarası çukura düşüyor.bir adım ilerliyor araba,görüyor tabelayı." dikkat doğalgaz çalışması var,ateşle yaklaşmayınız"bizim şoför geri geri sürüyor arabayı,çukurda kazı yapan adamcağıza sesleniyor."usta be...ben bi sigara atmıştım oralara bi yere...çıkarırsan onu ordan..patlar matlar neme lazım şimdi..."işçi afallıyor. "ben nasıl bulayım abi heryer toz toprak.in aşağı,nereye attıysan gel sen çıkar." ben de korkudan millete çaktırmadan arabadan indim.bizim şoför sigarayı bulana kadar tehlikeli bölgeden sıvıştım.ben sıvışan adam eyvahdettin.zişanın bloguna dadandım.inşallah benim hakkımda da kötü bir şey yazmaz.bi sıvışıp kaçmadığım burası kaldı.

ACİL DELİ
tolstoy emmi:çok fenayım yardım edin.nörolarım gaza geldi.nörofren verin.pasiflore verin.
nöbetçi personel sheakspeare:önce hastane giriş ücretini ödemeniz gerek.300 kayme.
tolstoy emmi:şimdi düşüp baylılcam ben rusyada konsolosluk genel sekreteriyim.bakın bu kartım.üzerinde konsolos genel sekreteri yazıyo.parayı sonra öderim.kargoyla gönderirler.orda beni çok sayıyorlar.
nöbetçi personel sheakespeare:ben anlamam kardeşim önce parayı ödeyeceksin.istersen bu bir halisünasyon de.aman yarabbi bu bir imgesel dışavurumcu panik atak de.seni tedavi edecek doktor yok.zaten.anasıgile gitmiş.yegeninin sünnet düğünü var.
tolstoy emmi:kalbim hızlı hızlı çarpıyor.kalp enfarktüsü geçirecem sanırım.sedye var mı?nöb.pers.sheakespeare:yok.
tolstoy emmi:diderol var mı?ecza dolabında hani...
nöb.pers.sheakespeare:yok.püsküvüt var.yer misin?toltoy emmi: olur.o da olur.neyli?

---PEDAGOG GÖNLÜM ABLA----
GÖNLÜM ABLA BU HAFTAKİ SEMİNERİNDE BİZE BEBEKLERİN SİHİRLİ DÜNYASINDAN MANALAR ÇIKARTACAK.AMA ÖNCE ONUN HERŞEYDEN Bİ ANLAM ÇIKARAN Bİ ŞİZOFREN OLUP OLMADIĞINI SORDUĞUMUMZ GİZLİ SORULARLA TEST ETMEMİZ GEREKİYOR.---EVET PEDAGOG GÖNLÜM ABLA BURADA BİR BEBEK VAR.10 AYLIK.AZI DİŞİNİN ÇIKMASI NORMAL MİDİR YOKSA İLERDE BU ONUN AZILI Bİ KATİL OLUP OLMAYACAĞININ Bİ GÖSTERGESİ MİDİR?AYRICA AZI DİŞİ ÇIKARMIŞ Bİ BEBEĞE NASIL DAVRANMALIDIR?----ŞİMDİ GÜSELİM..AZI DİŞİNİN KÖKÜ NERDEN GELİYO Bİ ÖNCE ONU SOR BAKEM.BİZ BURDA BOŞUNA PEDAGOG OLMADIK.BOŞ BİR PEDAGOG DA DEĞİLİZ.PSİKOLOJİ BÖLÜMÜNDE PSİKOLOJİ DERSİ OKUNUR.UZAY MÜHENDİSLİĞİ DERSİNDE JÜPİTER ARAŞTIRILIR.SEX ŞOPTA SÜTLÜ NURİYE SATILMAS DİMİ GÜZELİM..AMA BEN PEDAGOJİ OKURKEN EDEBİYAT DA GÖRDÜM.ÇOK YÖNLÜ OLMAK LASIM.AZI DİŞİ AZMAKTAN GELİR.BEBEKLER TAM AZMA EVRESİNDE AZI DİŞİ ÇIKARTIR.MESELA KÖPEK DİŞİ NERDEN GELİR? ELİNİN KÖRÜNDEN.BANA BAKMA ÖYLE SOMURTKAN SOMURTKAN!!!!MANALI BAK.HAYAT BELİRTİSİ GÖSTER.Bİ SORU SORDUN ADABIYLA DİNLE.KÖPEK!!!İT SOYU!!BAKMA DEDİM ÖYLE 20 LİK DİŞİNİ SÖKTÜRME BANA...YA BU DİŞ KONUSUNU NİYE AÇTIN Kİ HEM...NE DEMEK İSTİYOSUN? TAKMA DİŞLERİMİ BARDAĞINA BIRAKIRIM ŞİMDİ Bİ DAHA SU İÇEMEZSİN.SORUYA BAK AZI DİŞİ ÇIKMIŞ Bİ BEBEĞE NASIL DAVRANMALIDIR.SEN MESELA SİNEMA TV OKUMUŞSUN AMA LİSEDE MANTIK DERSİNDE KUANTUMUN MANTIĞINI BIRAK,KANTIN MANTIĞINI ÇÖZEMEMİŞ ÜSTÜNE BİR DE NE? MANTI MI?DEMİŞSİN.BELLİ YANİ PROFİLİNDEN DURUŞUNDAN FALAN.AZI DİŞİ ÇIKMIŞ BEBEĞE DİŞ KAŞIYICISI VERMELİ,İFLAH OLMUYORSA ELEKTRİKLİ TESTEREYLE DİŞİNİ KAŞIMALISIN.ŞAKA YAAA BAKMA ÖYLE SADİSTMİŞİM GİBİ.YA ŞAKA DİYORUM.SADİST DEĞİLİM ÇIKARIYORUM BAK TAKMA DİŞLERİMİ ZATEN SİMİT YEDİKTEN SONRA KOREGA DA SÜRMEDİM,OLACAKLARIN SORUNLUSU OLMAM ONA GÖRE...

bundan sonra,psikolojik içerikli mizah türünde denemeler yazmaya devam edeceğim sendeleyerek yürüyen yavru bir karga gibi....güldürü öğesi az olan ama okuyanı tuhaf bir ruh haline sokan -neydi bu şimdi ya,ne dedi ki şimdi bu- dedirten iddiasız kendi halinde bir mizah.belki de mizah değil.

No comments: