Saturday, August 13, 2011

UĞURSUZLUK TAKINTISI.

BİR İNSAN BİRİNE SÜREKLİ UĞURSUZSUN DİYEREK BASKI YAPAR..SONRA YILLAR SONRA ASLINDA BEN UĞURU SEVİYORUM DİYE "UĞUR" DENEN,ADI UĞUR OLAN,NERDEN ÇIKTIĞI VE KİM OLDUĞU BELLİ OLMAYAN BİR ERKEĞE "TAKINTISI" VARMIŞ GİBİ YAPARAK GEÇMİŞTEKİ AYIBINI ÖRTMEYE ÇALIŞIR AMA GÜNEŞ BALÇIKLA SIVANMAZ...DAYAK SONRASI BİR İNSAN, ANNESİNİ ACİLEN ÇİNE GÖTÜRÜR. YILLARCA ÜZDÜĞÜ VE YILAN DİYE HİTAP ETTİĞİ ANNESİNE BİR ANDA MERHAMET BESLER...ÇÜNKÜ ANNESİNİN EN BÜYÜK HAYALİ ÇİNE GİTMEKTİR...ANNEYLE BİRLİKTE ACİLEN ÇİNE GİTMENİN AMACI NEDİR...KOMŞULARA HAVA ATILIR...KÜÇÜK KIZIM ŞİDDET YANLISI,BÜYÜK KIZIM BENİ (ACİLEN) ÇİNE GÖTÜRDÜ...SÖZÜM MECLİSTEN VE ÇİNDEN DIŞARI....FENG SHUİ YE İNANA BİR MİMAR,NEDEN SALONUNUN ORTA YERİNE BÜTÜN DUVARI KAPLAYAN BİR DÜNYA HARİTASI ASAR? DÜNYAYI ELE GEÇİRMEK GİBİ HASTALIKLI BİR HIRSLA YAŞAYAN ABD NİN RUHUNA BÜRÜNMÜŞ OLABİLİR Mİ...BİR İNSAN BABASININ TESBİHİNDEN UTANIP HİNDİSTANIN KUTSAL FİLLERİNİ BUDA HEYKELLERİNİ NEDEN SALONUNUN ORTA YERİNE KOYAR? (SÖZÜM HİNDİSTAN' DAN DIŞARI) O İNSANI BU KADAR SUÇLADIĞIM İÇİN ÇOK ÜZÜLÜYORUM. ONA ACIYORUM..ONUN KIZININ YETİŞME TARZI BENİ ENDİŞELENDİRİYOR...NE ZAMAN KAVGA ETSEK BANA HEDİYE ALIR SAĞOLSUN İNSANLARIN GÖZÜNE SOKA SOKA......BAKIN BEN NE KADAR MERHAMETLİYİM GÖRÜN DER GİBİ..BUNA SİYASET DÜNYASINDA ÇOKÇA RASTLAMAKTAYIZ...KAHRETSİN KEŞKE BÖYLE OLMASAYDI HİÇBİRŞEY...

No comments: