Thursday, March 20, 2008

SEVGİLİ CAN

Lale mevsimindeyiz.beni emirgana götürünüz can .nemli havanın tazeliği; arının bal yapışı,saatin tıkır tıkır işleyişi gibi pürdikkat nakşedilsin ciğerlerimize.kumburgazda balık yiyelim can.rakının son yudumunu bana bırakınız.onu siz diye devireceğim bir dikişte.gün bizim günümüz.patikalar bizden bilet kesmeyecek.hani ben şu kahrolasıca ünlü şarkıcı zişan…bir barda kumar oynuyor,kumarhanede konser veriyorum.herkes kazanıyor ben sizi kaybettikçe…bugün heryer siyah.size en çok yakışan renk olduğu için…siz ağzınızda yarım cigaralı külhanbeyi,ben yolağzında yer silen külkedisi.dökmeyin buralara külünüzü ehvalinizi.yeni sildim.kul hududunu aştınız can .ahududu reçeli gibi sıvaştınız azap içindeki gönlüme.şimdi.yozlaşmış kerpiç duvarlarınızdan sızmam için güneşin kudreti mi gerek bana ey canpalas? Kervanım konaklayabilir mi durgun bakışlarınızda ey cansaray? kızgın demirinizi ıslah edebilir mi gülüşünüze tav olan bu üşümekteki ruhum….siyah size en çok yakışan renk..ölüm yeknesaksa sizi düşünmek ahenk…kurdeşen olurum seviştiğimizin hayaliyle,hallaç pamuğu gibi dağılırım yatağınızda.ıslanırım dölünüze hasret…beni hapsedin fildişinden kulenize, ipekten şefkatinize sarın erkeğim.iştahım yok sizsiz yaşamaya ,gönlüm namuktedir.titremekte..bana mevlayı sevdiren siyah giymiş, siz cankubbe…gerisi yalandır...gerisi beyhude…

No comments: