Tuesday, May 10, 2016

MERHABA SEVGİLİ CANDOSTLARIM...UZUN ZAMANDIR YAZMIYORDUM VE ŞUAN SİZLERLE KAVUŞMAMIZIN MUTLULUĞUNU YAŞIYORUM..ŞU SIRALAR KPSS YE HAZIRLANMAKLA MEŞGULÜM..BU ARADA YA ESARET YA CESARET ADINDA BİR ŞİİR KİTABIM YAYIMLANDI...AMA GEÇMİŞİMDEKİ MUTSUZLUKLARI YÜREĞİMDEN VE AKLIMDAN SÖKÜP ATAMIYORUM...ANNEM VE BABAM AYRILDIĞINDA 13 YAŞIMDAYDIM..ORTANCA ABLAMLA BERABER FARELER HAMAMBÖCEKLERİ VE AKREPLERLE DOLU BODRUM KATINDA BİR EVDE ANNEMDEN VE BABAMDAN UZAKTA YAŞIYORDUM..ANNEMİ SADECE HAFTASONLARI GÖRÜYORDUM..ANNEM FARELERE ÇÖZÜM OLARAK HERYERE TUTKALLI KARTONLAR KOYMUŞTU..SABAHLARI AĞIZLARI BURUNLARI TUTKALA YAPIŞAN FARELERİN ÖLÜM ÇIĞLIKLARIYLA UYANIYORDUM..İLKOKULDA BÜTÜN NOTLARIM 5 İKEN VE TAKDİR ALIYORKEN ANNEMLE BABAM BOŞANDIKTAN SONRA BÜTÜN NOTLARIM 1 VE 0 A İNDİ...BU SIRADA BABAMIN VE BÜYÜK ABLAMIN YANINDA KALAN BABAANNEM FELÇ GEÇİRİNCE HERKES ONU BAŞINDAN SAVDI VE O FARELER VE BÖCEKLERLE DOLU YAŞADIĞIM EVDE BABAANNEM DE BENİMLE BİRLİKTE KALMAYA BAŞLADI..ONA TUZ YASAKTI..HERGÜN ONA TUZSUZ EKMEK ALIP TUZSUZ YEMEKLER PİŞİRİYORDUM..TEPSİYE KOYUP  YEMEKLERİ LOKMA LOKMA YEDİRİYORDUM..YERLERE KAKASINI YAPIYORDU VE HER SEFERİNDE YERLERİ DETERJANLI BEZLERLE SİLİYORDUM...KOLUNA GİRDİĞİMDE YAVAŞ YAVAŞ YÜRÜYEBİLİYORDU. KOLUNDAN TUTTUĞUMDA BİR ADIM ATMASINI SAATLERCE SABIRLA BEKLİYORDUM..BÜTÜN AĞIRLIĞINI YÜRÜRKEN BANA VERİYORDU..O YAŞIMDA BOYUMDAN BÜYÜK İŞLER YAPIYORDUM...SINAV YERİNDEYİZ VE BEN ÇOCUK YAŞIMDA  BABAANNEMİN BANA MUHTAC OLMASINI SINAV YERİNDE OLMAMIZA BAĞLIYORUM...ÇÜNKÜ BABANNEM BEN KÜÇÜKKEN BANA ZULMEDİYORDU...NE ZAMAN MUTFAĞA GİRSEM PEŞİMDEN GELİP BANA BOKLU BOĞAZINA İT SIÇSIN..ZIKKIM YE DİYORDU..NE ZAMAN YEMEK YESEM ÇOK YEDİN YEME ARTIK CIRILACAKSIN ÇATLAYACAKSIN DİYORDU..BUZDOLABINDAKİ YEMEKLERE İŞARET KOYUYORDU..SONRA O YEMEKLERİ YEDİĞİMDE YİNE Mİ YEMEK YEDİN BOK BOĞAZLI DİYORDU...ORTAOKULDA YEMEKLERİ OKUL SIRASININ ALTINDA YERDİM..VE ŞUAN ÇOK BÜYÜK BİR PROBLEMİM VAR.. YEMEK YERKEN İÇİME KORKU VE PANİK GELİYOR..YUTKUNMA ZORLUĞU ÇEKİYORUM...BEN BÜYÜK ABLAMA BABAANNEM BENİ NEDEN HİÇ SEVMEZDİ DİYE SORDUĞUMDA ABLAM BANA KARA VE ESMER BİR KIZ OLDUĞUN İÇİN DİYE CEVAP VERMİŞTİ...AMA BEN BABAANNEME HİÇ KIZMADIM..ONU ANLIYORDUM ÇÜNKÜ...GEÇMİŞİNDE ÇEKTİĞİ ACILARINI BENDEN ÇIKARIYORDU.BABAANNEM KÜÇÜKKEN ÖKSÜZ VE YETİMMİŞ..HALASIYLA KALIYORMUŞ..BABANNEM GENÇLİĞİNDE ÇOK GÜZELMİŞ..HALASI BABAANNEMİ BAŞINDAN SAVMAK İÇİN 13 YAŞINDA KOCAYA VERMİŞ..DEDEM DE 40 YAŞINDAYMIŞ..BABAANNEM DEDEMİN İKİNCİ EŞİ OLMUŞ...EVLENMEDEN ÖNCE BABAANNEMİN HALASI BABANNEMİN LOKMALARINI SAYARMIŞ..HIRPALARMIŞ..HER YEDİĞİNİ ÇOK GÖRÜRMÜŞ..BUNLARI BİLDİĞİM İÇİN BEN BANA YAPTIKLARINDAN ÖTÜRÜ BABAANNEME HİÇ KIZMADIM...14-15 YAŞLARIMDA FELÇLİ BABAANNEME BAKTIM...BANA ONCA KÖTÜLÜK YAPAN İNSANA SAHİP ÇIKTIM...BU YÜZDEN VİCDANIM ÇOK RAHAT...ANNEM FELÇ OLSA ONA DA BAKARIM...DAHA SONRAKİ YILLAR ANNEMLE BABAM BARIŞTI VE TEKRAR BİRARADA YAŞAMAYA BAŞLADIK.BABAANNEM TAMAMEN FELÇ OLDU..YATTIĞI YATAKTA SAĞINDAN SOLUNA BİLE DÖNEMİYORDU..HEP YATMAKTAN SIRTINDA YARALAR AÇILMIŞTI...SIRTINDAKİ YARALARDAN İRİN AKIYORDU..SÜREKLİ İNLİYORDU..GÖĞSÜNDEN AĞIR HIRILTILI SESLER ÇIKIYORDU..YEMEĞİNİ LOKMA LOKMA YEDİRİYORDUM AMA YUTAMIYORDU..YEDİRDİĞİM YEMEKLERİ AĞZINDAN PÜSKÜRTÜYORDU..OTURTMAYA ÇALIŞIYORDUK..OTURDUĞU YERDE DURAMAYIP YERE KAYIYORDU..BABANNEM YILLARCA FELÇLİ VE YATALAK KALDI..GÖZÜMÜN ÖNÜNDE İNLEYEREK ÇÜRÜDÜ...ONUN BANA YAPTIĞI TÜM KÖTÜLÜKLERE RAĞMEN ONA BEN BAKTIM...BANA KÖTÜLÜK YAPANA BEN İYİLİLKE VE MERHAMETLE SAHİP ÇIKTIM...BU KADAR KÖTÜLÜKLER YAPAN BİRİNDEN İNTİKAM ALMAK İSTEDİĞİMİ VE BU YÜZDEN ONA KÖTÜLÜK YAPTIĞIMI DÜŞÜNENLER ÇIKTI..AMA BENİM VİCDANIM ÇOK RAHAT...ÇÜNKÜ BEN ÇOCUK YAŞIMDA OYUNLAR OYNAYACAĞIMA GEZİP TOZACAĞIMA FELÇLİ BABANNEME BAKTIM...ONUN BANA YAPTIĞI KÖTÜLÜKLERDEN ÖTÜRÜ ONDAN İNTİKAM ALMADIM..ÇÜNKÜ O KÖTÜLÜKLERİ BANA YAŞATMASININ ARDINDA GEÇMİŞİNDE YAŞADIĞI ACILAR YATIYORDU...BABAANNEM YILLARCA YATAĞINDA İNLEYEREK YAŞADIKTAN SONRA 73 YAŞINDA VEFAT ETTİ...ARKASINDAN HEP DUALAR ETTİM...ÇOCUKLUĞUMDA BANA PSİKOLOJİK EZİYET ETMİŞ BİR İNSANA SAHİP ÇIKTIM...VE ONA ŞEFKATLE BAKTIM...BU YÜZDEN ALLAH ŞAHİDİMDİR VİCDANIM ÇOK RAHAT..ONDAN .İNTİKAM ALMAK İSTEYECEĞİMİ DÜŞÜNEN İNSANLARA ŞUNU SÖYLÜYORUM..BANA KÖTÜLÜK YAPANA BEN İYİLİKLE KARŞILIK VERİRİM..BENİM AİLEMDEN YANA YÜZÜM HİÇ GÜLMEDİ...YAKINLARIMIN BİRÇOK KEZ TACİZİNE UĞRADIM.AMA TOPLUMDAKİ İTİBARLARI ZEDELENMESİN DİYE SUSUYORUM...AYRICA BÜYÜK ABLAM SÜREKLİ BENİ İNTİHAR ETMEYE ZORLUYORDU...ARABADA GİDERKEN ARABANIN KİLİDİNİ AÇTIM HADİ AŞAĞI ATLA DİYE BASKI YAPIYORDU...YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİNİN ÇATISINA ÇIKIP ATLAMAM KONUSUNDA ISRAR EDİYORDU... SÜREKLİ BANA CÜCE PİGME KISABACAKLI DİYORDU..ALTINLARINI ÇALDIĞIMI SÖYLEYEREK İFİRALAR ATIYORDU...BÖLÜM DEĞİŞTİRECEĞİM GÜN OKUDUĞUM ÜNİVERSİTEYE GELİP BÜTÜN HOCALARIMLA KONUŞARAK  İSTEDİĞİM BÖLÜMDE OKUMAMA ENGEL OLDU..KENDİSİ MİMAR AMA PSİKOLOJİK SORUNLARINDAN ÖTÜRÜ ŞUAN ÇALIŞMIYOR V EVDE OTURUYOR...BANA YAŞATTIKLARININ CEZASINI ÇEKTİĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM...AMA HER DAKİKA İYİLEŞİP BİR İŞE BAŞLAYABİLMESİ İÇİN DUALAR EDİYORUM...ONA İYİ DAVRANMAYA ÇALIŞIYORUM...HASTALIKLI HALİ BENİ ÇOK ÜZÜYOR...BU ARADA İNTERNETTE GEZİNİRKEN BAZI İSTİHBARAT ÖRGÜTLERİNİN VE SİYASETÇİLERİN GEÇMİŞTEN VE GELECEKTEN BİLGİ ALABİLMEK İÇİN MÜNECCİMLERLE VE KAHİNLERLE GÖRÜŞTÜKLERİNİ OKUDUM...VE BENİM DE AKLIMA BİR FİKİR GELDİ...BUGÜNE KADAR HAYATIMLA İLGİLİ SİZE VERDİĞİM TÜM BİLGİLERİN GERÇEK VE DOĞRU OLDUĞUNU VE SİZE KARŞI DÜRÜST DAVRANDIĞIMI KANITLAYABİLMEK İÇİN DÜNYADAKİ TÜM MÜNECCİM VE KAHİNLERDEN HAKKIMDA BİLGİ ALABİLECEĞİNİZİN VE BURAYA YAZDIĞIM HERŞEYİN DOĞRU ÇIKACAĞININ GARANTİSİNİ VERMEK İSTİYORUM...BELKİ SİZE SAÇMA GELEBİLİR AMA YAŞADIKLARIMIN VE SÖYLEDİKLERİMİN DOĞRU OLDUĞUNU KANITLAMAK İÇİN DÜNYADA ÇOK KULLANILAN BİR YÖNTEMİ ÇÖZÜM ÖNERİSİ OLARAK SUNUYORUM...

No comments: