Wednesday, December 12, 2012

SAVUNMA

BİRİSİNİ SİNİRLENDİRİP ONUN ZAYIF NOKTALARINI BULUP, BU ZAYIF NOKTALARIN ÜZERİNE GİDEREK O KİŞİYİ SALDIRGANLAŞTIRMAK SİYASİ BİR TAKTİKTİR.NİTEKİM PEYGAMBER EFENDİMİZE HAKARET AMAÇLI  KARİKATÜRLERİ ÇİZENLERİN ASIL AMACI MÜSLÜMANLARI KIZDIRIP,MÜSLÜMANLARI DOLDURUŞA GETİRİP, ONLARDAN ŞİDDET VE TEPKİ GÖRMEYİ BEKLEMEK, SONRA DA BAKIN İSLAM DÜNYASI BİZE NASIL SALDIRDI DİYEREK KENDİLERİNİ ZAVALLI,MAZLUM KONUMA DÜŞÜRMEKTİ...BU ADİ TAKTİĞE KURBAN GİDENLERİN ARASINDA BEN DE VARIM..SİYASİ TAKTİKLERDEN KONU AÇILMIŞKEN,İNSAN PSİKOLOJİSİNİ KULLANARAK İMA YÖNTEMİYLE İNSANLARI BELLİ BİR DÜŞÜNCEYE SEVKETME METODLARI OLDUĞUNU ÖĞRENDİM BU YAŞIMA GELENE KADAR...ÇOK GAZETE OKUDUĞUMLA ÖVÜNDÜĞÜMÜ DÜŞÜNMENİZİ İSTEMEM..AMA GAZETELERİN ÇOĞU BUNU YAPIYOR..GAZETELERE DÜŞMAN OLDUĞUMU DA DÜŞÜNMENİZİ İSTEMEM..GAZETELER OLMASAYDI BOMBOŞ, BİLGİSİZ,DÜNYADAN BİHABER İNSANLAR OLURDUK..NEYSE, SIRF GAZETE DEĞİL, ARKADAŞINIZ BİLE BUNU YAPABİLİR..HATTA HUKUKTA BAZEN İSİM VEREREK SALDIRMAK SUÇ OLABİLİYOR AMA O KİŞİYİ AKILLARA GETİRECEK ONUN BİR ÖZELLİĞİNİ BELİRTME YOLUYLA,AKILLARA,BAHSETTİĞİNİZ KİŞİNİN KİM OLDUĞUYLA İLGİLİ AYRINTILARI GETİRME YOLUYLA ,CEZA ALMADAN BİRİSİNE HAKARET EDEN ÇOK İNSAN VAR...YANİ İSİM VERMEDEN SADECE İMA EDEREK HAKARET ETTİĞİ İÇİN CEZA ALMIYOR BU İNSANLAR...HUKUKTA NASIL NEFRET ETMEK SUÇ SAYILSIN DİYORLARSA,KÖTÜ BİRŞEYİ İMA ETMEK SUÇ SAYILMALIDIR DİYE BİR ÖNERİ GETİRİYORUM..YANİ BİRİNİN SİZE KÖTÜ BİRŞEYİ İMA EDEREK HAKARET ETTİĞİNİ RESMEN İSPATLAYABİLİYORSANIZ İMA DAVASI AÇABİLMELİSİNİZ..BEN YARGITAYA AKIL ÖĞRETMİYORUM BU ARADA..SADECE NACİZANE TAVSİYELERİMİ DİNLERSE VE, BU DURUM BİRÇOK İMA MAĞDURUNUN YÜZÜNÜ GÜLDÜRÜRSE MEMNUN OLURUM..İMA MAĞDURLARINA EN ÇOK MOBBİNG SUÇLARININ BOL YAŞANDIĞI OFİS,OKUL,DERSANE GİBİ YERLERDE RASTLANIYOR..MOBBİNG SUÇU İSE ŞUDUR...MESELA BİR İŞYERİNDE BAŞARILI VE GELECEK VADEDEN İYİ BİR POZİSYONA SAHİP BİR ÇALIŞAN VAR..ONUN KARİYERİNDE ÖNÜNÜ KESMEK İSTEYEN İŞARKADAŞLARI ARALARINDA ANLAŞIP ONU YILDIRICI HAREKETLERDE BULUNUYOR..BU DURUM KANITLANABİLİRSE MOBBİNG SUÇU SAYILIYOR..VE, İMA DA, MOBBİNG GİBİ, İNSANLARIN RAKİP OLARAK HEDEF ALDIKLARI KİŞİYİ YILDIRICI VE BEZDİRİCİ BİR UYGULAMA..VE BENİM, DEĞERLİ HUKUK BÜYÜKLERİMDEN RİCAM, EĞER YAPILDIĞI İSPATLANABİLİYORSA "İMA" DA SUÇ SAYILSIN VE BUNUN DA CEZASI OLSUN...ÇÜNKÜ İNSANLAR BU İMA DENEN İLLETTEN ÇOK ÇEKİYOR..TÜRKİYEDE EN ÇOK İMAYI DA KAYNANALAR GELİNLERİNE YAPIYOR...İMA DEMİŞKEN,AZ ÖNCE, YANİ BEN BU YAZILARI YAZDIKTAN HEMEN SONRA SAYIN AHMET HAKANIN PROGRAMINDA EN HARARETLİ ŞEKİLDE KONUŞAN KONUKLARDAN BİRİ, HUKUK EHLİ OLMAYANLARIN,HUKUK ALANINDA HİÇBİR YETKİYE SAHİP OLMAYANLARIN  HUKUKLA İLGİLİ FİKİR ÜRETMESİNİ KINADIĞINI SÖYLEDİ...AMA İYİ DE BEN KANUN GETİRMİYORUM Kİ, BİR VATANDAŞ OLARAK ÖNERİ SUNUYORUM..KALDI Kİ NEFRETİN, SUÇ KABUL EDİLSİNİ ÖNEREN GAZETECİLER VAR..VE RAHMETLİ BÜLENT ECEVİTİN ROBERT KOLEJİ MEZUNU EŞİ OLAN SAYIN RAHŞAN HANIM HUKUKÇU OLMADIĞI HALDE AF KANUNU ÇIKARMIŞTI VE BİRÇOK SUÇLU BU YOLLA CEZASINI ÇEKMEMİŞTİ VE O DÖNEM TOPLUMDA SUÇ ORANI ARTMIŞTI..YANİ, BEN KANUN KOYUP ONU YÜRÜLÜĞÜĞE SOKMUYORUM Kİ, SADECE ÖNERİ SUNUYORUM,FİKİR VERİYORUM...NEYSE..GELECEK YÜZYILLARDA GAZETE OLACAK MI BİLMİYORUM AMA İLERDE PSİKOLOJİ BİLMİNİN KONULARI VE İÇERİĞİ GELİŞTİKÇE,İMA YÖNTEMLERİ DE ÇEŞİTLENECEK..BELKİ BU KONUDA DÜŞÜNEREK BİR BASIN YAYIN SEMPOZYUMU BİLE DÜZENLENEBİLİR..ŞİMDİ, BİRŞEYLERDEN KENDİNE MESAJ GELDİĞİNİ ZANNEDENLER TABİİKİ ŞİZOFRENDİR, YA DA ŞİZOFRENCE EĞİLİMLER GÖSTERMEKTEDİR..YA DA HERŞEYDE İMA OLDUĞUNU DÜŞÜNENLERDE ŞİZOFRENİK BELİRTİLERE RASTLANABİLİR...AMA BİRİSİNE YA GERÇEKTEN İMA EDİLEN ŞEYLER VARSA VE BU KİŞİ BUNA KİMSEYİ İNANDIRAMIYORSA? BÖYLE BİR KONUYU İFADE EDEN PSİKOLOJİ İÇERİKLİ KİTAPLAR YAZMAK İSTERDİM AMA BELKİ DE ZATEN VARDIR BU TÜR KİTAPLAR...GEÇENLERDE YÜN BEREMİ TAKTIM,BOĞAZLI BİR KAZAK GİYDİM, SADECE BURNUMUN VE GÖZLERİMİN GÖZÜKEBİLDİĞİ BİR HALDEYDİM..BÖYLE GÖRÜNÜYOR OLMAYI HİÇ İSTEMEZDİM..ÇÜNKÜ ZATEN BENİ YOLDA GÖRENLER BİLİR, PAMUKPRENSES GİBİ GİYİNMEYİ,ZARİF VE ŞIK OLMAYI SEVEN BİR BAYANIM...VE ZATEN KÜLKEDİSİ VEYA ÖBÜR ADIYLA SİNDİRELLA GİBİ ÇİLELERLE VE MUCİZELERLE DOLU BİR HAYATIM VAR..NEYSE,O ŞEKİLDE GİYİNDİĞİM İÇİN KENDİMİ ÇOK TUHAF HİSSETTİM.BU ŞEKİLDE GİYİNMEMİN NEDENİ YÜZÜMDE ÇIKAN BIYIK VE SAKALLAR..BU TÜYLERİ YOK ETMEK İÇİN LAZER EPİLASYONA GİTMEYE BAŞLADIM.15 GÜNDE BİR GİDİYORUM.ÖNCE TRAŞ BIÇAĞIYLA YÜZÜMDEKİ TÜYLERİ KAZIYORLAR SONRA LAZERLE KIL KÖKLERİNİ YAKIYORLAR...VE BU İŞLEM SIRASINDA CANIM ÇOK YANIYOR..15 GÜNDE BİR GİDİYORUM AMA İLK 4 GÜNDE AKSAKALLI DEDENİN SAKALLARI GİBİ UZUYORLAR..KENDİMİ ÇOK KÖTÜ HİSSETTİM BİRKAÇGÜN.EVDEN DIŞARI ÇIKMADIM.İŞE GİTMEDİM.YATAĞIMDAN KALKMADIM..ANNEM YEMEĞE ÇAĞIRDI SOFRAYA BİLE OTURMADIM...AMA SOKAĞA ÇIKMAMIN ÇOK GEREKLİ OLDUĞU DURUMLARDA O KAHROLASI  BOĞAZLI KIYAFETİ,SADECE GÖZLERİM VE BURNUM GÖZÜKEBİLECEK ŞEKİLDE ÖRTTÜM..ZATEN BİLİYOSUNUZ, BEN ÇOCUKKEN BABAM BENİ ERKEK BERBERİNE GÖTÜRÜR,SAÇLARIMI USTURAYA VURDURUR,ARKADAŞLARINA OĞLUM DİYE TANITIRDI...DOĞDUĞUM GÜN BENİ EVE MAVİ BİR BATTANİYEYE SARIP GETİRMİŞLER...BAŞKASI İÇİN BUNLAR ÖNEMSİZ SAYILABİLİR AMA BUNLAR BENİ ÇOK YARALIYOR...ŞİMDİ GAZETEDEN,İMALARDAN FALAN KONU NERELERE GELDİ DİYCEKSİNİZ AMA BEN KONUYU ŞİMDİ BAĞLIYORUM..BEN O ŞEKİLDE KAMUFLAJ GİBİ BİR GÖRÜNTÜYLE DIŞARI ÇIKTIKTAN BİRGÜN SONRA SABAH GAZETESİ MANŞETTEN BİR HABER YAYIMLAMIŞ..MANŞETTEKİ HABERDE MARKSİST MİLİTANLARIN AYNI BENİM ÖRTTÜĞÜM GİBİ AĞZI BURNU KAPATILMIŞ VE KAFASINDA BENİM ÖRTTÜĞÜM ŞEKİLDE ŞAPKALARI OLAN FOTOĞRAFLARI YAYIMLANMIŞ...HEMEN YANINDA AJDA PEKKANLA İLGİLİ BİR HABER VAR..AJDA PEKKANIN ELİYLE YÜZÜNÜ KAPATMIŞ OLDUĞU FOTOĞRAFININ ÜZERİNDE ,HAYALİMDEKİ KADIN OLDUM DİYE BİR YAZI VARDI...BELKİ DE BEN HERŞEYİ ÇOK İNCE VE AYRINTILI DÜŞÜNÜYORUM AMA SANKİ BENİM SİLAHLI MİLİTAN KOSTÜMÜ GİYMEK İSTEYEN,İLERDE BÖYLE BİRİ OLMAK İSTEYEN BİRİ OLDUĞUMU İMA EDİYORLARMIŞ GİBİME GELDİ...SANKİ BEN O ŞEKİLDE GİYİNEREK HAYALİMDEKİ KADIN OLMUŞUM DA ONLAR DA BUNU HABER YAPIYORLAR..AMA BEN YÜZÜMÜ, ÜÇ GÜN İÇİNDE GÜLÜN DİKENİNE DÖNÜŞECEK SERTLİKTE UZAYAN SAKALLARIM GÖZÜKMESİN DİYE  KAPATMIŞTIM...AMA İNSANLAR ÇOK FESAT..ARTIK YÜZÜMÜ KAPATMAK YERİNE TRAŞ BIÇAĞIYLA SABAHLARI TRAŞ OLUP ÖYLE EVDEN ÇIKIYORUM..BELKİ BU ANLATTIKLARIM SİZE KOMİK GELEBİLİR AMA BEN KENDİMİ AYNADA KADINSI GÖREMEDİĞİM İÇİN ÇOK MUTSUZUM..ASLINDA BUNLAR ÇOK ÖZEL KONULAR VE HER DERDİMİ BURDA ANLATAMAM...EVET.ŞİMDİ KONU BAŞLIĞIMIN NEDEN "SAVUNMA" OLDUĞUNU AZ ÇOK ANLAMIŞSINIZDIR..SALDIRINCA BEDELİNİ ÇOK AĞIR ÖDÜYORUM...BEN DE ÖYLEYSE HAKKIMI, SAVUNARAK KORUMAYA KARAR VERDİM.İKİNCİ SAVUNMAM ŞUDUR..BENİM ABLAMI DÖVMEM NEDENSE BÜTÜN DÜNYAYI İLGİLENDİREN BİR MESELE OLDU..HERYERDE KADINA ŞİDDETE HAYIR DİYE İNSANLARI BANA KARŞI KIŞKIRTTILAR..AMA ASIL BU KIŞKIRTMALAR, YAPMAMDAN KORKTUKLARI ŞEYLERİ ÖNLEME  AMAÇLIYDI..ÇÜNKÜ ÇOK AMA ÇOK PROJEM VAR..HEM ÜLKEMLE İLGİLİ, HEM TÜM İNSANLIK ADINA BİZİ,HEPİMİZİ İLGİLENDİREN PROJELER..BEN SIRTINI ABD YE DAYAMIŞ ABD VATANDAŞI OLMUŞ BİRİNE,BANA HAYATI ZEHİR ETMİŞ BİRİNE DAYAK ATINCA OLAY OLUYOR AMA, BEN DE YILLAR ÖNCE SARUHAN ADLI SINIF ARKADAŞIMDAN DAYAK YEMİŞTİM HEM DE BÜTÜN SINIF ARKADAŞLARIMIN ÖNÜNDE..BİLİYOR MUSUNUZ O KAVGA "NE DEDİN SEN?"  SÖZÜYLE BAŞLAMIŞTI..ERTESİ GÜN TELEVİZYONLARDA BİR TV PROGRAMINDA SEVDA DEMİREL HANDE ATAİZİNE "NE DEDİN SEN" DİYEREK TEKME TOKAT GİRİŞTİ.HERKES DALGA GEÇTİ..NE KİMSE SEVDA DEMRELİ YUHALADI, NE DE HANDE ATAZİNİ KİMSE KORUDU,HANDE ATAİZİNİ SAVUNAN PANKARTLAR AÇAN BİRİNİ DUYDUNUZ MU HİÇ, HAYIR..BU DAYAK OLAYIYLA SADECE DALGA GEÇTİLER...VE BU SEVDA DEMİRELİN HANDE ATAİZİNE ATTIĞI DAYAK, SARUHANIN BANA ATTIĞI DAYAĞIN ERTESİ GÜNÜNE RASTLIYOR....İNANMAYAN LÜTFEN BU OLAYLARIN TARİHİNİ ARAŞTIRSIN..O MEDYATİK OLAYDA DAYAK ATAN KİŞİ YANİ SEVDA DEMİREL,SINIF ARKADAŞIM SARUHANI SİMGELİYORDU..DAYAK YİYEN KİŞİ YANİ HANDE ATAİZİ DE BENİ SİMGELİYORDU...VE İKİ OLAY DA "NE DEDİN SEN" İLE BAŞLIYORDU VE İKİ DAYAK DA BİR GÜN ARAYLA GERÇEKLEŞMİŞTİ...GEÇENLERDE BEN BUNU ANNEME ANLATTIM..BÖYLE BİR RASTLANTI OLMASI NE KADAR TUHAF DEĞİL Mİ ANNE DEDİM...SONRA AYNI GÜN MAGAZİN HABERLERİNE DURUP DURURKEN,SEVDA DEMİRELİ KONUK ETTİLER...O "NE DEDİN SEN" İLE BAŞLAYAN DAYAK OLAYINDA BENİ DÖVEN SARUHANI SİMGELEYEN SEVDA DEMİREL, TVDE NAMAZA BAŞLADIĞINI, HİDAYETE ERDİĞİNİ,DİNE YÖNELDİĞİNİ,ESKİ HAYATINI BIRAKTIĞINI ANLATIYORDU...SİZCE ONU BU AÇIKLAMAYI YAPMAYA YÖNLENDİRENLERİN AMACI NE OLABİLİR? AYRIMCILIK YAPILIYOR..BEN DÖVÜLÜNCE OKULDAKİ HERKES BENİMLE KONUŞMAYI KESTİ,VE BU MEDYAYA DALGA KONUSU OLARAK YAYILDI,AMA ABLAM DÖVÜLÜNCE AMERİKADA KAHRAMAN İLAN EDİLDİ...OYSA ESKİ TÜRK KAVİMLERİNDE HÜKÜMDARIN OĞLUNUN HAN, HAKAN GİBİ ÜNVANLAR KAZANABİLMESİ İÇİN BİR AYIYI TEK BAŞINA ÖLDÜREBİLMESİ GEREKİRDİ..SEVGİLİ HAYVAN HAKLARI SAVUNUCULARI BANA KIZMASINLAR AMA O KANUNLARI BEN KOYMADIM...BİRİSİNDEN DAYAK YİYEREK,ZAVALLI İMAJI VEREREK,GÜÇSÜZ SIRTINI GÜÇLÜ YERLERE DAYAYARAK  BAŞARILI OLUNMAZ...BEN NASIL BAŞARILI OLMAYA ÇALIŞIYORUM BİLİYOR MUSUNUZ? KAÇMIYORUM..SORUNLARIN ÜSTÜNE GİDİYORUM...ÖRT PAS ETMİYORUM,İNANMASALAR DA GERÇEKLERİ AÇIKLIYORUM..BİRÇOK HASTALIĞIMI DA BU ŞEKİLDE YENDİM...EĞER ÇÖZÜM ODAKLI DÜŞÜNCE YAPISINA SAHİP OLURSANIZ BAŞARIRSINIZ..BENİM BİR LAFIM VAR..ENGELLERİ AŞMAK İÇİN EN GENELİ GÖRMELİSİNİZ..VE BİR LAFIM DAHA, "ÖZ"GÖRÜDÜR ÖZGÜRLÜK...YANİ ÖZGÜRLÜK ATANA SAHİP ÇIKMANDIR.ÖZÜNÜ, NÜVENİ BİLMENDİR...CESARETLİ OLMAK İÇİN ÖZÜNDEKİ BÜYÜK GÜCE SIĞINIRSIN...YA ESARET, YA CESARETTİR SEÇİMİN..BU İKİ ANLAMA GELİR..SEVDİĞİN KİŞİYE SEVDİĞİNİ SÖYLEMEYE CESARET EDEMİYORSAN KENDİ DUYGULARININ ESİRİ OLURSUN..BUNUN İKİNCİ ANLAMIYSA, EĞER KURTULUŞ SAVAŞINDA BAŞKA DEVLETLERİN MANDA VE HİMAYESİNİ REDDEDECEK VE BUNA DİRENECEK CESARETİMİZ OLMASAYDI SONUMUZ ESARET OLACAKTI...EVET..KENDİ ÖZÜNE İNEREK HERŞEYİN ÖZÜNÜ GÖRMEYE BAŞLARSIN...BAKTIĞIN HERŞEY BİR ANDA DAHA ANLAMLI GELMEYE BAŞLAR SANA..İLMİ BAĞLANTILAR KURARSIN...EĞER HAYIRLI BİRŞEYİN OLACAĞINA İNANIRSAN MELEKLER BİLE YARDIM EDER SANA.VE BAŞARININ YOLU SEBATTIR..BİRŞEYİ AZ YAP AMA ONU SÜREKLİ YAP...KENDİNE ÖNCE KISA VADELİ, SONRA ORTA VADELİ,SONRA UZUN VADELİ HEDEFLER BELİRLE.BUNLARI LİSTE HALİNE GETİR..HER GERÇEKLEŞTİRMEYİ BAŞARDIĞIN HEDEFİN İÇİN KENDİNE,KENDİNİ ÖDÜLLENDİRMEK AMACIYLA  HEDİYE VER..DEFTERİNİZİN BUGÜN HAYATTAN ALDIĞIM DERS NEDİR BÖLÜMÜNE,SİZİ MOTİVE EDECEK VE BİR DAHA O HATALARI YAPMANIZA ENGEL OLACAK DÜŞÜNCELERİNİZİ YAZIN..VE HERŞEYİN BAŞI ŞÜKÜRDÜR..ŞU SÖZÜ HERKES BİLİR Kİ,,MADDİ OLARAK SİZDEN FAKİRLERİ GÖZÖNÜNE ALARAK,MANEVİ OLARAK DA SİZDEN ZENGİNLERİ GÖZÖNÜNE ALARAK YAŞAMAK GEREKİR...VE BENİM BİR LAFIM VAR: KİMİNİN ISITSIN YETER Kİ HIRKASI, KİMİNİN GÖZÜKSÜN YETER Kİ MARKASI...KIŞ GELDİ..HAVA BUZ GİBİ..YİYECEK BİR KAP YEMEĞİ OLMAYAN VAR..BU SOĞUKTA DİLENEN ÇOCUKLAR VAR..ELİ KOLU OLMAYAN VAR..GÖZÜ GÖRMEYEN VAR..AMA ONLAR BİLE HAYATA NASIL DÖRT ELLE YAPIŞMIŞLAR..NEYSE DOSTLARIM, BEN SAVUNMAMA DEVAM EDEYİM,BEN ŞİDDET UYGULAYAN BİRİ DEĞİLİM....ÇOK SAKİN SESSİZ BİR YAPIM VAR...BUNU, BENİ TANIYAN HERKESE SORUN..AMA, HERKESİN BİR TAŞMA NOKTASI VARDIR..HAYATIMDA BİRKERE CİNNET GEÇİRDİM VE ABLAMI DÖVDÜM VE HEMEN ARDINDAN HASTANEYE YATIRILDIM...İNANMAYANLAR BUNLARIN TARİHİNİ DE ARAŞTIRSIN....TURGUT ÖZAL GAP PROJESİ GİBİ GÜNEYDOĞU ANADOLUYLA İLGİLİ BÜYÜK PROJESİNİ TAMAMLAYAMADAN VEFAT ETTİ....BİRÇOĞUMUZ DA ONUN ÖLDÜRÜLDÜĞÜNÜ DÜŞÜNÜYOR...TV DE OĞLU AHMET ÖZALDAN DİNLEDİĞİME GÖRE KENDİLERİNE BABANIZ KALP KRİZİNDEN ÖLDÜ DEMİŞLER AMA TURGUT ÖZAL ÖLÜRKEN AĞZINDAN KÖPÜK GELMİŞ.BU KALP KRİZİ DEĞİL ZEHİRLENMENİN BELİRTİSİ OLABİLİRMİŞ...ŞİMDİ KENDİMİ ÇOK ÖNEMLİ BİRİ OLARAK GÖRDÜĞÜMÜ DÜŞÜNMÜYORUM..BEN ALLAHIN ACİZ BİR KULUYUM..AMA YAZILARI GENİŞ BİR COĞRAFYAYA ULAŞAN BİRİYİM VE AKLIMA HEP ŞU GELİYOR..SABAHLARA KADAR HİKAYELER ŞİİRLER YAZARDIM, BEN KONUŞUNCA HERKES MERAKLA DİNLERDİ BENİ..AMA ARTIK BUNLARI YAPMAKTA ÇOK ZORLANIYORUM..GÜNLERİM FİKİR ÜRETEREK DEĞİL, UYUYARAK GEÇİYOR...VE HERGÜN İÇERİĞİNİ BİLMEDİĞİM BİR AVUÇ İLAÇ İÇMEK ZORUNDAYIM..TURGUT ÖZALI ZEHİRLEYEN ZİHNİYET BENİ ETKİSİZLEŞTİRMİŞ OLAMAZ MI? KÜÇÜK BİR MAĞAZA AÇTIM.NORMALDE SABAH EN GEÇ 9 DA ORDA OLMAM GEREKİR DEĞİL Mİ? AMA BEN UYANAMIYORUM VE DÜKKANIMA ÖĞLEN BİR BUÇUKTA ANCA GİDEBİLİYORUM VE DÜKKANDA KOLTUĞUMA OTURUP SÜREKLİ UYUKLUYORUM...BİR ZAMANLAR ÇOK ÜRETKEN OLDUĞUM HALDE ŞUAN SADECE BENİ UYUTAN İLAÇLAR SİZCE BENİ SALDIRGANLAŞTIRMIŞ OLAMAZ MI? YAPTIĞIM HATALARI BAŞKALARINA  MALETMEK İSTEMİYORUM AMA BU SORULAR HEP AKLIMI KURCALIYOR..BEN NEDEN OT GİBİ,BOŞBOŞ BAKAN,HEP UYUYAN BİRİ OLDUM? HASTALIĞIMIN ADI MANİK DEPRESİF..ANLAMI DA DUYGU DURUM BOZUKLUĞU..HASTALIĞIMIN ADINDAN DA ANLAŞILACAĞI GİBİ AŞIRI UÇ NOKTALARDA SÜREKLİ  DEĞİŞEN  DUYGULARIM HAYATTA BAZEN HATALAR YAPMAMA NEDEN OLUYOR..ZATEN DÖRT GÖZLE HATA YAPMAMI BEKLEYEN O KADAR ÇOK DÜŞMANIM VAR Kİ...ONLARA MALZEME VERMİŞ OLMAKTAN DOLAYI ÜZÜNTÜ DUYUYORUM...

No comments: