Sunday, May 24, 2009

SAİKA TİPİ ENERJİ UÇAKLARI

BAŞBAKANIMIZ SAYIN TAYYİP ERDOĞAN KRİZ TEĞET GEÇECEK DEMİŞTİ.SONRA KRİZ SÜRTÜNÜP GEÇECEK DEDİ VE SİYASİ LİTERATÜRÜMÜZE SÜRTÜNME EYLEMİNİ KAZANDIRDI.BEN DE KRİZİ FIRSATA ÇEVİRİR GİBİ,SEVGİLİ ERDOĞAN'IN BU LAFINI FIRSATA ÇEVİRMEYE KARAR VERDİM.TÜRKİYE YAPIMI ENERJİ UÇAKLARI ÜRETİLSE VE NORMAL YOLCU UÇAKLARINDAN DAHA YÜKSEKTE ONLARIN TRAFİĞİNİ BOZMAYACAK ŞEKİLDE ÇOK HIZLI JET GİBİ UÇARAK YÜZEYİNE ÇARPAN HAVANIN SÜRTÜNME ENERJİSİNİ DEPOSUNA YÜKLESE.SONRA BUNU YAKITA DÖNÜŞTÜRSE VE BENZİN İSTASYONU GİBİ KOORDİNATLARI BELİRTİLEN YAKITI BİTMİŞ YOLCU UÇAKLARINA İNSANSIZ OLDUĞU İÇİN OTOMATİK OLARAK YAKLAŞIP YANİ ALÇALIP ,YAKIT AKTARIMI YAPIP SONRA TEKRAR YÜKSELSE SAATTE 1 MİLYON KİLOMETRE HIZINA DEVAM ETSE.SÜRTÜNMENİN ETKİSİNİ ARTIRMANIN DA BİR FORMÜLÜNÜ BULDUM.ARABALARI DAHA HIZLI GİDEBİLMESİ İÇİN FÜZELEŞTİRİR VE SİVRİLTİRLER YA,HANİ BURNUNU SİVRİLTİNCE RÜZGARI DAHA İYİ YARARAK İLERLİYOR ÇÜNKÜ.BİZ BU YILDIRIM TİPİ ENERJİ UÇAKLARININ ÖNÜNE UÇMA YÖNÜNÜN 90 DERECE YATAY DİKİNE BARİYERLER KOYSAK VE MANTIKEN BU UÇMAYI ZORLAŞTIRSA. YANİ DEMEM O Kİ UÇAĞIN BURNUNA VE YANLARINA RÜZGARA SET GİBİ ENGEL OLAN PLATFORMLAR YERLEŞTİRİLİRSE AMA UÇAK YAVAŞLAMASA UÇAĞIN RÜZGARLA OLAN BU İNATLAŞMASI RÜZGARDAN ALINACAK SÜRTÜNME ENERJİSİ VERİMİNİ ARTIRMAZ MI? NORMAL YOLCU UÇAKLARI DA SÜRTÜNMEYLE ÇALIŞSIN YAKIT TRANSFERİNE GEREK KALMASIN KENDİ ENERJİSİNİ KENDİ ÜRETSİN DİYCEKSİNİZ AMA HİÇ BİR YOLCU UÇAĞI SAATTE 1 MİLYON KİLOMETRE HIZLA UÇAMAYACAĞI İÇİN BU FORMÜLÜ BULDUM.BU SAİKA TİPİ ADINI VERDİĞİM UÇAKLAR YILDIRIM GİBİ HIZLI UÇTUĞU İÇİN BİR ŞİMŞEĞİN ELEKTRİK GÜCÜNÜ ELDE EDEBİLSİN İSTİYORUM.BİLMEM ÇOK ŞEY Mİ İSTİYORUM.BU ARADA YATAY DİKİNE DİYE BİRŞEY OLUR MU OLURSA NASIL OLUR DİYENLER İÇİN,OK İÇİN DART,YATAY DİKİNEDİR MESELA.YANİ YATAYA DİK DE DİYEBİLİRİZ.ÖRNEK VEREYİM DEDİM. BLOGUMA HANİ YORUM YAZACAKTINIZ? BLOGUM HERKESE AÇIK.YAZDIKLARINIZI DA BURDAN HERKES OKUYABİLİR.SİZ DE DEĞİŞİK FİKİR VE TASARIMLARINIZI BURDA İNSANLARLA PAYLAŞABİLİRSİNİZ.BEKLİYORUM.SEVGİLERLE CANDOSTLARIM.BENİ OKUMAYA DEVAM EDİN.

No comments: