Saturday, May 16, 2009

DARALTILMIŞ İLGİ ALANI GENİŞLEMİŞ VERİM

SAYIN ULAŞTIRMA BAKANIMIZ BİNALİ YILDIRIMLA BİR KONUYU GÖRÜŞMEK ÜZERE İRTİBATA GEÇTİM.SAYIN ERTUĞRUL ÖZKÖK İLE OLAN İLETİŞİMİMDEN ÇALIŞMALARIMIN BİREYSELLEŞTİĞİ VE GENELE DEĞİL DAHA ÇOK ÖZELE HİTAP ETTİĞİM KANISINA VARABİLİRSİNİZ.AMA YAZILARIMI GAİBE ANLATMAK İSTEMİYORUM.BLOGUMA YORUM ALANINA YAZILARIMLA İLGİLİ DEĞERLENDİRMELERİNİZİ YAZABİLİRSİNİZ.BLOGUM HERKESE AÇIKTIR.BOŞLUĞA KONUŞMAK İSTEMİYORUM ARTIK.KARŞILIKLI BİR BİLGİ VE GÖRÜŞ ALIŞVERİŞİNİN VAKTİ GELMİŞTİR.İNSANLARIN SICAKLIĞINI HİSSETMEK İSTİYORUM.ÇOK MEKANİKLEŞTİK.İNTERNET BANKACILIĞI NEDEN YAYGINLAŞTI,ÇÜNKÜ KİMSE SURATSIZ HÖT HÖT TERSLEYEN BANKA MEMURLARIYLA YÜZ GÖZ OLMAK İSTEMİYOR.İNTERNETİN NE YAZIK Kİ BU ÇAĞDA AYRI BİR ROMANTİZMİ VAR.BU ROBOTİK KANDIRMACA NEREYE VARACAK BİLMİYORUM.ELEKTRİKLER KESİLSE TELEVİZYON İZLEYİP MÜZİK DİNLEYEMEDİĞİMİZDEN AİLE HALKIYLA KONUŞACAK KONU BULAMAYIP ODALARIMIZA ÇEKİLİYORUZ.SADECE KENDİ AİLEMİ ANLATMIYORUM YALAN MI PEKİ..SAYIN BİNALİ YILDIRIMDAN İSTEĞİM,TÜRKİYEDE HABERLEŞME VE DEMİRYOLU DENİZ YOLU GİBİ ULAŞIM ŞEKİLLERİNİN BİRBİRİNDEN AYRILMASI YÖNÜNDEDİR.YANİ BİR İLETİŞİM BAKANLIĞI AÇILMASINI TALEP EDİYORUM.İNTERNET,POSTA,BASIN YAYIN GİBİ KURUMLAR İLETİŞİM BAKANLIĞINA DAHİL EDİLMELİ.ULAŞIM İSE APAYRI BİR ALANDA İNCELENMELİDİR.ALAN KÜÇÜLMELİ,BASINÇ ARTMALI.MİNİMUM ALANDA MAXİMUM ETKİ,BİRİMKAREYE DÜŞEN BAŞARIYI ARTIRACAKTIR.BAKANLIKLAR ÇOĞALTILMALI,YETKİLERİ AYRI AYRI SINIRLANDIRILMALI,BU ŞEKİLDE DAHA AYRINTILI ŞEKİLDE MERKEZİ NOKTALAR BELİRLENMELİDİR.ÖRNEĞİN TÜRKİYE SANAYİCİLERİ VE ODALAR BİRLİĞİ DERNEĞİ YERİNE FABRİKACILIK DERNEĞİ VE TARIM TEKNOLOJİLERİ DERNEĞİ AYRI AYRI GÖREV YAPMALIDIR DAHA KESİN VE BAŞARILI ÇÖZÜM İÇİN.VE BU YENİ İŞ ALANLARI DOĞURACAKTIR.YENİ İŞ İMKANLARINA OLANAK SAĞLAYACAKTIR.BİR İNSAN BİR ÇOK ŞEYDEN BİRDEN SORUMLU OLURSA İŞİNE KONSANTRE OLAMAZ VE DAHA VERİMLİ SONUÇLAR ÜRETEMEZ.ŞİMDİ ULAŞTIRMAYLA İLGİLİ PROJELERİMDEN BAHSETMEK İSTİYORUM.BOĞAZ KÖPRÜSÜ TRAFİĞİ EN ÖNEMLİ SORUN.BUNUN İÇİN KÖPRÜYE RAF YAPTIRMA PROJEMİ AÇIKLAMAYI UYGUN BULDUM.BU RAF,KÖPRÜYE EKSTRA AĞIRLIK BİNDİRECEK.AMA BUNUN İÇİN AYAKLARININ VE DAYANAK NOKTASININ ESKİ AYAKLARDAN BAĞIMSIZ İNŞA EDİLMESİ TARAFTARIYIM.EVET KÖPRÜ İKİ KATLI OLACAK.VE İKİNCİ KATINDAN BİRİNCİ KATINA DOĞRU PERDE ŞEKLİNDE SAVAROVSKİ TAŞLARLA SÜSLENMİŞ İÇİNDEN ELEKTRİK GEÇEN,SAVAROVSKİ TAŞLARI RENGARENK AYDINLATAN İNCE KABLOLAR DÖŞENECEK.VE KÖPRÜNÜN KENARLARINA MANZARAYI GÖRMEMİZİ ENGELLEMEYECEK ŞEKİLDE BÜYÜK SAKSI İÇİNDE AĞAÇLAR VE KÖPRÜNÜN ETEKLERİNDEN AŞAĞI SARKAN HERGÜN ÖZENLE BAKIM YAPILAN SARMAŞIKLAR YERLEŞTİRİLECEK.KÖPRÜ YEMYEŞİL OLACAK.UZAKTAN BAKILDIĞINDA IŞIKLI PARLAK PERDELERİN ARASINDAN GÖRÜNEN YEŞİL BİR BALKONU ANDIRACAK BOĞAZIN ORTASINDA.SONRA YUNAN ADALARINDAN VE ÇANAKKALE BOĞAZLARINDAN DENİZİN ORTASINDAN İSTANBUL BOĞAZINA DOĞRU,EGEDEN MARMARAYA BİR HAT ŞEKLİNDE TREN YOLU İNŞAA EDİLECEK.BU UZUN TREN YOLU BUGÜN BAŞLASA İKİ SENEYE BİTER.HEMDE HIZLI TREN VE DENİZİN ÜSTÜNDE.TEHLİKELİ GİBİ GÖRÜNEBİLİR AMA MUHTEŞEM BİR ULAŞIM ŞAHESERİ OLABİLİR BU.VE TİCARET CANLANIR.KIBRISLA TÜRKİYE ARASINA DA DENİZ ÜZERİNDE HIZLI TREN YAPTIRMA PROJEM VAR.AYRICA YENİ BİR ULAŞIM ŞEKLİ TASARLIYORUM.BUNU BU GÜNE KADAR HİÇBİR ÜLKE YAPMADI.YER ALTINDA,METRO GİBİ,AMA ELEKTRO MANYETİK TABANDAN VE TAVANDAN GÜÇ ALIYOR,YER ALTINDA YER İLE TAVAN ARASINDAKİ BOŞLUKTA UÇAK GİBİ GİDİYOR.YAKITSIZ ÇALIŞIYOR.AVANTAJI ŞU,YILLARCA SÜREN METRO İNŞASI,DEMİR YOLU YAKIT GİBİ HARCAMALAR TAMAMEN SIFIRA İNDİRGENİYOR.TELEVİZYODA KENDİ KENDİNE DÖNEN ELEKTROMANYETİK DÜNYA MAKETİNİ GÖRÜNCE DÜŞÜNDÜM BUNU.ELEKTROMANYETİK ENERJİYLE BİR MADDEYİ HAVADA DÖNDÜREBİLİYORSAK ONU HAVADA BİR YERDEN BAŞKA BİR YERE DE YAKITSIZ TAŞIYABİLECEĞİMİZİ DÜŞÜNDÜM.BİR PROJEM DAHA VAR,FİZİKÇİ DEĞİLİM AYRINTILI ANLATAMAYACAĞIM AMA BİR SİSTEM VARDIR.METAL ÇUBUKLARIN UCUNDA YANYANA TOPLAR OLAN BİR SİSTEM.TOPLARDAN BİR TANESİNİ GERİYE ÇEKİP BIRAKTIĞINIZDA ETKİ TEPKİ METODUYLA TOPLAR BİRBİRİNE ÇARPIYOR VE VURMAA HAREKETİNİN ETKİSİYLE EN SONDAKİ TOP ÖBÜR TARAFA AKSİ YÖNE HAREKET EDİYOR.HERKES MUTLAKA GÖRMÜŞTÜR BUNU.HEDİYELİK EŞYALAR SATILAN YERLERDE BULUNUR GENELDE.İŞTE BEN DE,O SİSTEMLE ÇALIŞAN BİR ULAŞIM SİSTEMİ TASARLADIM.YUKARDA YOL BOYUNCA METAL BİR ÇUBUK VE ONUN UCUNDA ASILI DURAN BİR ULAŞIM ARACI.ARKADAN UFAK BİR DARBE ALINCA ÖBÜR DURAĞA KADAR KESİNTİSİZ HAREKET EDİYOR.ÖBÜR DURAKTA ARKADAN HAFİF BİR DARBE DAHA ALIYOR,İKİNCİ DURAĞA GİDİYOR.YAKITSIZ,ENERJİSİZ,ELEKTRİKSİZ SADECE ETKİ TEPKİ METODUYLA HAREKET EDEN FİZİK KURALLARINA DAYALI BİR SİSTEM.BU HAYALİMİ GELİŞTİRİP ÇALIŞMAMI TÜRKİYEYE YAPTIRACAĞIM.BELKİ DE ÇOK SAÇMADIR.AMA DENEMEKTE FAYDA VAR.AYRICA EHLİYET KURSLARINDA A,B,C,D GİBİ EHLİYET SINIFLARI VAR.SADECE MOTOSİKLET KULLANMAYI BİLEN BİRİ KAMYON KULLANAMAZ.ŞİMDİ H SEVİYESİ DİYE BİR SEVİYE ÇIKSA HAVACILIKLA İLGİLİ,YAMAÇ PARAŞÜTÜ GİBİ ARAÇLARLA EVİNDEN İŞİNE GÖKYÜZÜNDE SÜZÜLEREK TEK BAŞINA GİDEBİLİR BİR İNSAN.GÜVENLİ OLMASI BİRİNCİ KOŞULU.DÜŞÜNÜN BİR KERE.BEN ÇALIŞIYOR OLSAYDIM,KAYIŞDAĞINDAN KADIKÖYE HERGÜN YAMAÇ PARAŞÜTÜYLE GİTSEYDİM.HEM DE MALİYETİ ÇOK UCUZ.ÇÜNKÜ MALZEMESİ VE AĞIRLIĞI AZ.ÇİNDE VE JAPONYADA HERKES BİSİKLET KULLANIYOR BUNUN GİBİ BİRŞEY OLURDU.BİR UÇAK TASARIMIMDAN BAHSETMEK İSTİYORUM.PATENTİYLE TÜRKİYEDE BİR ARABA YEDEK PARÇASI SANAYİ MALZEMELERİ VE HAMMADDELERİ FABRİKASI KURUP,HOLLANDALILARLA TİCARİ İŞBİRLİĞİ ANLAŞMASI YAPMAYI PLANLIYORUM.PATENTİNİ ALACAĞIM ÜRÜNÜ TANITAYIM.HANİ ÇOCUKKEN OYNADIĞIMIZ KURMALI CİVCİVLER OLURDU YA.YA DA GERİYE DOĞRU SÜRÜNCE İLERİYE DOĞRU HIZ KAZANAN OYUNCAK ARABALARIMIZ OLURDU YA.YENİ TASARIMIM OLAN UÇAK BU MEKANİZMAYLA İŞLİYOR.UÇAKLAR UÇMADAN ÖNCE PİSTTE TEKERLEKLERİ ÜZERİNDE BİRKAÇ YÜZ METRE YÜRÜR YA.YENİ UÇAK TASARIMIMDA UÇAK İLERİYE DEĞİL GERİYE DOĞRU SÜRÜLECEK.YAYLI ÇARKLI GERİ SARMA SİSTEMİYLE GERİ HAREKET EDEN UÇAĞIN ZEMBEREĞİ BOŞALACAK VE İVME KAZANIP BU ŞEKİLDE YAKITSIZ UÇABİLCEK.GERİ SARILAN POTANSİYEL ENERJİ KONTROLLÜ KİNETİK ENERJİYE DÖNÜŞTÜRÜLEREK HARCANMASI AMACIYLA UÇAĞIN DEPOSUNA YÜKLENDİRİLECEK.YILLAR ÖNCE BİR ARABA TASARLAMIŞ VE BUNU SİZLERLE PAYLAŞMIŞTIM.BUGÜNKÜ ARABALAR HER YÖNE GİDEMİYOR VE BU KONUDA ROTASYON SORUNU YAŞANIYOR.ARABALAR DAHA ÇOK İKİ YÖNLÜ HAREKET ETTİĞİ İÇİN DE KAZA ANINDA BAŞKA YÖNE KAÇMA ŞANSI AZ OLUYOR.BUNU ÖNLEMEK İÇİN İKİ YÖNTEMİM VAR.ARABANIN TEKERLEKLERİ 360 DERECE DÖNEBİLMELİ.YANİ ARABAYI İSTEDİĞİMİZDE ÖNE VEYA ARKAYA GİRTMEYE GEREK KALMADAN DİREK SAĞA VE SOLA SÜREBİLMELİYİZ.YANİ BİR ARABAYI MANEVRA OLMAKSIZIN,U HARFİ ÇİZMEKSİZİN DİREK YANLARA SÜREBİLMELİYİZ.BU HAREKET KOLAYLIĞI İÇİN İLK SENARYOM.İKİNCİ SENARYOM YİNE YILLAR ÖNCE MAKETİNİ YAPTIĞIM BİR MODEL.İÇ İÇE GEÇMİŞ İKİ KÜRE DÜŞÜNÜN.DIŞ KÜRE AĞ ŞEKLİNDE LASTİKLE ÖRÜLÜ,BU AĞIN ARLARINDAN İÇİNDEKİ İKİNCİ KÜRENİN PENCERELERİ GÖZÜKÜYOR.ARABA KÜRE ŞEKLİNDE.TOP GİBİ HER YERE YUVARLANARAK HAREKET EDİYOR.ALT ÜST KAVRAMI YOK.ARABA YUVARLANIRKEN SİZ İÇİNDE HAŞAT OLUSUNUZ DEĞİL Mİ..HAYIR OLMAZSINIZ.ÇÜNKÜ İÇİNDE BULUNAN SÜSPANSİYONLU İKİNCİ KÜRE SABİT.VE CAMLA ÖRÜLÜ.HER YÖNE YUVARLANAN BİR CİSMİN İÇİNDE SABİT DURUYORSUNUZ.NASIL MI OLUYOR BU.BU İKİ KÜRENİN İÇİNDE RAY SİSTEMİ VAR.BİRBİRİ ÜZERİNDEKİ RAYLARDA SERBEST HAREKET EDİYOR PARÇALAR. ARABA NE KADAR YUVARLANIRSA YUVARLANSIN,YERÇEKİMİNDEN DOLAYI SİZ ARABANIN İÇİNDE SÜREKLİ AYAKLARINIZ YERE BAKACAK ŞEKİLDE DURABİLİYORSUNUZ.BU ARACIN ÖZELLİĞİ,KÖŞELER OLMADIĞI İÇİN MALZEME TASARRUFU SAĞLIYOR.DAHA HIZLI HAREKET EDİYOR VE ROTASYON SORUNUN NEDEN OLDUĞU KAZALARI ÖNLÜYOR.İKİ SENARYODA DA PARK SORUNU KÖKTEN HALLOLMUŞ OLUYOR.BÖYLE BİR ARABA ÜRETİRSEM,ONUN PATENTİYLE BOĞAZ KÖPRÜSÜNÜ KUĞU GÖLÜNDEKİ BİR BALERİNE DÖNÜŞTÜRECEĞİM.

No comments: